Ekspertki i eksperci w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – spotkają się w Gdańsku na corocznej, ogólnopolskiej konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trzy dni będą pełne warsztatów, prelekcji, dyskusji oraz okazji do spotkań i rozmów z osobami z instytucji kultury z całej Polski. Wydarzenie odbędzie się w ECS.

Wśród tematów poruszanych podczas konferencji znajdą się m.in.: uwalnianie twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowanie oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, tworzenie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, strategia marketingowa – biznes vs. kultura, czego mogą się od siebie nauczyć?

Warsztaty, które zaplanowano na 26 marca, dotyczą pisania treści, które zainteresują media, dostępności cyfrowej w instytucji kultury (social mediów), używania AI w tworzeniu contentu dla instytucji kultury, kierowaniu zespołami w kulturze, tworzenia newsletterów, które odbiorcy lubią i czytają.

Wieczorem, 27 marca, w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 zaplanowano wieczór integracyjny z występem impro na temat pracy w kulturze i marketingu.

Organizatorem wydarzenia jest Instytut Kultury Miejskiej, ECS przyjęło rolę partnera.

informacje na temat procesu zakupu biletów | Punkt Informacji Kulturalnej, tel.: 664 976 052
/ rejestracja na konferencję
/ Facebook