Jak autentyczność może napędzać rozwój branży turystycznej? – poznaj strategie tworzenia emocjonalnych doświadczeń i budowania relacji z klientami, które zwiększą wartość Twojego biznesu. Zapraszamy na konferencję Nowe Trendy w Turystyce. To już XV edycję tego wydarzenia.

Autentyczność to klucz do zrównoważonego rozwoju, przyszłość turystyki i sukces w biznesie – nie mają wątpliwości organizatorzy konferencji. I to patrząc na wyzwania przez pryzmat autentyczności, eksperci podzielą się inspiracjami.

Mowa będzie o marketingu miejsc – Jak wykorzystać autentyczny wizerunek destynacji, aby wzmacniać jej atrakcyjność na rynku i skutecznie przyciągać turystów? Zebrani dowiedzą się, jak stosować dane i trendy do projektowania innowacyjnych, zrównoważonych produktów turystycznych. A także rozpoznają siłę lokalności i sezonowości jako sposobu na kreowanie unikalnych doświadczeń oraz wspieranie lokalnych producentów i przedsiębiorstw. Nie zabraknie wiedzy o turystyce dostępnej, czyli tworzenie turystyki przyjaznej dla każdego, co jest istotnym elementem zrównoważonego rozwoju, a jednocześnie szansą na pozyskanie nowych klientów. Nie zabraknie wreszcie nowinek technologicznych i trendów branżowych – przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne oraz wyniki analiz, które wspierają rozwój turystyki i pomagają firmom dostosować się do zmieniających się oczekiwań rynku.

Wieczorem w przestrzeni 100czni w nieformalnej atmosferze będzie można nawiązać nowe kontakty, wymienić doświadczenia i omówić wspólne pomysły na rozwój branży turystycznej.

organizator | Gdańska Organizacja Turystyczna