Jak sprawnie poprowadzić wydarzenie online?| webinar
Kontynuujemy temat kompetencji cyfrowych. Tym razem porozmawiamy o tym, jak sprawnie zorganizować i poprowadzić wydarzenie online.
Dołączcie do nas, jeśli:
• chcecie nauczyć się, jak realizować webinaria i inne spotkania online
• uczestniczyliście w źle poprowadzonym webinarze i chcecie uniknąć błędów
• chcecie, aby Wasze wydarzenie było ciekawe, a osoby uczestniczące zaangażowane
Porozmawiamy o tym, kiedy zacząć przygotowania do wydarzenia, jak zminimalizować ryzyko problemów technicznych i co robić, jeśli jednak coś poszło nie tak. Porozmawiamy także o tym, co pomaga utrzymać uwagę odbiorców, jak się z nimi komunikować i jak angażować. Podzielimy się też wskazówkami o tym, jak promować wydarzenie.
Jak sprawnie poprowadzić wydarzenie online?| webinar
data | 10 listopada, 12.00–13.30
miejsce | online, platforma zoom: https://zoom.us/j/93716805231
Szkolenie poprowadzi Liza Nema – koordynatorka projektów, zajmuje się rozwojem działań edukacyjnych i komunikacją w TechSoup Polska. Organizuje szkolenia, prowadzi webinaria, wspiera organizacje pozarządowe w dostępie do wiedzy o nowych technologiach.
Szkolenie realizowane jest w partnerstwie z TechSoup Polska.
dodatkowe informacje | Bartosz Rief, tel. 517 368 094, e-mail: sc@ecs.gda.pl
Materiały:
Jak robić webinaria? – Krótki Przewodnik dla Początkujących (TechSoup)
Organizacja wydarzeń z kodowania online (TechSoup)
Jak sprawnie poprowadzić wydarzenie online? – prezentacja (TechSoup)
Partner:
Dołączcie do nas, jeśli:
• chcecie nauczyć się, jak realizować webinaria i inne spotkania online
• uczestniczyliście w źle poprowadzonym webinarze i chcecie uniknąć błędów
• chcecie, aby Wasze wydarzenie było ciekawe, a osoby uczestniczące zaangażowane
Porozmawiamy o tym, kiedy zacząć przygotowania do wydarzenia, jak zminimalizować ryzyko problemów technicznych i co robić, jeśli jednak coś poszło nie tak. Porozmawiamy także o tym, co pomaga utrzymać uwagę odbiorców, jak się z nimi komunikować i jak angażować. Podzielimy się też wskazówkami o tym, jak promować wydarzenie.
Jak sprawnie poprowadzić wydarzenie online?| webinar
data | 10 listopada, 12.00–13.30
miejsce | online, platforma zoom: https://zoom.us/j/93716805231
Szkolenie poprowadzi Liza Nema – koordynatorka projektów, zajmuje się rozwojem działań edukacyjnych i komunikacją w TechSoup Polska. Organizuje szkolenia, prowadzi webinaria, wspiera organizacje pozarządowe w dostępie do wiedzy o nowych technologiach.
Szkolenie realizowane jest w partnerstwie z TechSoup Polska.
dodatkowe informacje | Bartosz Rief, tel. 517 368 094, e-mail: sc@ecs.gda.pl
Materiały:
Jak robić webinaria? – Krótki Przewodnik dla Początkujących (TechSoup)
Organizacja wydarzeń z kodowania online (TechSoup)
Jak sprawnie poprowadzić wydarzenie online? – prezentacja (TechSoup)
Partner:
Poprzednie wydarzenie:
Wspólnie z naszym partnerskim programem Mobilni Doradcy IT SEKTOR 3.0 apraszamy na szkolenie, które ugruntuje wiedzę m.in. o tym, jak przygotować wydarzenia lub spotkania w sieci, by przebiegły płynnie i bezboleśnie. Dowiecie się, jak dotrzeć do odbiorców oraz jakie bezpłatne narzędzia online mogą się przydać przy organizacji wydarzeń, a jakie w spotkaniach zespołu.
ORGANIZACJA SPOTKAŃ ONLINE. OD CZEGO ZACZĄĆ I O CZYM PAMIĘTAĆ? | szkolenie
data | 15 października, 17.00–19.00
miejsce | online, platforma zoom
zgłoszenia | zarezerwuj miejsce
osoba prowadząca | Łukasz Wołoszyn – nauczyciel, osoba działająca w organizacjach społecznych, Mobilny Doradca IT programu SEKTOR 3.0.
Szkolenie będzie prowadzone przez trenera/trenerkę Mobilnych Doradców IT programu SEKTOR 3.0. Jest to inicjatywa, dzięki której organizacje non profit wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne w działaniach społecznie użytecznych.
Sektor 3.0 to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowane przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
dodatkowe informacje | Bartosz Rief, tel. 517 368 094, e-mail: sc@ecs.gda.pl
Wspólnie z naszym partnerskim programem Mobilni Doradcy IT SEKTOR 3.0 apraszamy na szkolenie, które ugruntuje wiedzę m.in. o tym, jak przygotować wydarzenia lub spotkania w sieci, by przebiegły płynnie i bezboleśnie. Dowiecie się, jak dotrzeć do odbiorców oraz jakie bezpłatne narzędzia online mogą się przydać przy organizacji wydarzeń, a jakie w spotkaniach zespołu.
ORGANIZACJA SPOTKAŃ ONLINE. OD CZEGO ZACZĄĆ I O CZYM PAMIĘTAĆ? | szkolenie
data | 15 października, 17.00–19.00
miejsce | online, platforma zoom
zgłoszenia | zarezerwuj miejsce
osoba prowadząca | Łukasz Wołoszyn – nauczyciel, osoba działająca w organizacjach społecznych, Mobilny Doradca IT programu SEKTOR 3.0.
Szkolenie będzie prowadzone przez trenera/trenerkę Mobilnych Doradców IT programu SEKTOR 3.0. Jest to inicjatywa, dzięki której organizacje non profit wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne w działaniach społecznie użytecznych.
Sektor 3.0 to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowane przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
dodatkowe informacje | Bartosz Rief, tel. 517 368 094, e-mail: sc@ecs.gda.pl